Shop Mobile More Submit  Join Login
Modest Medusa 200 by JakeRichmond Modest Medusa 200 by JakeRichmond
Strip 200! The end of Season 2! Holy crap! Thanks for sticking around for so long! Okay, hereís the news:

- Season 3 starts June 4th! Why so long? Iíd like to say Iíll be on vacation (I need one sooooo bad), but Iíll actually be hard at work getting AHEAD on Season 3, putting together the Season 2 book kickstarter, working on The Magical Land of Yeld and going to VanCAF. So no vacation for me!

- Just because Iím on vacation till the 4th (Iím not) doesnít mean we wonít be doing updates every Mon, Weds and Fri until then! All this month Iíll be running special guest strips, new art and a special non-cannon Modest Medusa story I came up with just for this break. So plenty of new stuff. Please donít go away!

- New t-shirt! The main image from this strip is available as a t-shirt! Just $15 at the Celstyle store!

- The Kickstarter for Modest Medusa Season 2 will be starting later this month. Iíve got some neat stuff planned. I think you guys are going to dig it!

- If there are still ANY of you who havenít gotten your Season 1 book from the Kickstarter, please let me know. Thereís still a few of you that I just never heard back from, and a few of you whose packages ended up coming back to me. So if you didnít get it, please send me an email.

- Of course, you can still get
Add a Comment:
 
:icontorvusandfriends:
TORVUSANDFRIENDS Featured By Owner Mar 10, 2013  Hobbyist Artist
Shut up and take my money!!!
Reply
:icontsawlaeltutsamsiyu:
TsawlaEltuTsamsiyu Featured By Owner May 31, 2012  Student General Artist
OH DEAR LORD!!!
Reply
:iconsesshysgurl1356:
sesshysgurl1356 Featured By Owner May 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
AAAAAAAAAAAAH!
Reply
:iconheropill:
HeroPill Featured By Owner May 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
Whoa! Where's Medusa? :lol:
Reply
:iconfierce-dities-link:
Fierce-Dities-Link Featured By Owner Jun 10, 2012
The question you should be asking is, where isn't Medusa?
Reply
:icondemondgust:
DemondGust Featured By Owner May 11, 2012
O_O a clutch of eggs ... makes a clutch of snakes..
Reply
:iconpocky-o-clock:
Pocky-o-clock Featured By Owner May 10, 2012  Student Traditional Artist
OMG soooooo many Medusas soooooooo many...
Reply
:iconpatch-and-midnight:
Patch-and-Midnight Featured By Owner May 10, 2012  Hobbyist General Artist
I would perfer to be all by myself...
WHAT DID HER MOM DO!!
Reply
:icon1o11y9o9:
1o11y9o9 Featured By Owner May 9, 2012  Student Digital Artist
....
....
....
....
....
....
....
....
Just how many kids does her mum have?!?!

I can honestly I did not expect this in the least.
Also, if her mum has this many kids, why does she care so much about one stray kid?
Reply
:iconclovis15:
Clovis15 Featured By Owner May 9, 2012
I'm definitely going to donate more to the kickstarter this time around.
Reply
:iconjakerichmond:
JakeRichmond Featured By Owner May 9, 2012
We have a lot of cool stuff this time.
Reply
:iconclovis15:
Clovis15 Featured By Owner May 10, 2012
I shall look forward to it.
Reply
:iconkajimotomiya:
KajiMotomiya Featured By Owner May 9, 2012  Student General Artist
That's...totally not scary at all...
Reply
:iconmyartismybass:
MyArtIsMyBass Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist Writer
Of course! Snakes probably give birth to numerous other young. These must be Medusa's sisters!
Reply
:iconlilineko:
LiliNeko Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist General Artist
hahah gotta say Jake, after looking at this again, the Medusa's with the grin (just showing the teeth) looks like serial killers :XD: But in a cute creepy way if that's even possible...
Reply
:iconjakerichmond:
JakeRichmond Featured By Owner May 9, 2012
right, like maybe they're gonna eat you...
Reply
:iconyoshi3000:
yoshi3000 Featured By Owner May 9, 2012  Student Writer
!!!
Reply
:iconkairu-hakubi:
Kairu-Hakubi Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
identical cloooones! I love it! Like Ponyo <3 now she won't have to be alone-yo.
Reply
:iconthe-mad-cartoonist:
The-Mad-Cartoonist Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist Artist
Well..... I can honestly say of all the things I was expecting, this wasn't on that list.
Reply
:iconviper-x27:
Viper-X27 Featured By Owner May 9, 2012
Siblings!
Reply
:iconarkdevil:
Arkdevil Featured By Owner May 9, 2012
:iconexplodeplz::iconexplodeplz::iconexplodeplz:WHATTHEF*CK!?:iconexplodeplz::iconexplodeplz::iconexplodeplz:
Reply
:icongwifitz:
Gwifitz Featured By Owner May 9, 2012
Don't wanna be.. aaalll byyyyy myyyself
Reply
:icon10gauge:
10Gauge Featured By Owner May 9, 2012
hoooooollllllyyyyyy shiiiit..
Reply
:iconundrave:
Undrave Featured By Owner May 9, 2012
We're gonna need a bigger DS o.o
Reply
:iconsalem-the-psychic:
Salem-the-Psychic Featured By Owner May 9, 2012
LOOL that would explain the randomness in their sentences!
Reply
:iconkitzelthemuse:
KitzelTheMuse Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist General Artist
Makes sense in a way. Don't actual snakes have a lot of lil snakes when they mate? And now I wanna research that just in case I'm wrong. Whoo yay internet for educational reasons!
Reply
:icontriaelf9:
TriaElf9 Featured By Owner May 9, 2012  Professional Digital Artist
Awesome! This kickstarter, I GOTTA get in on! ^_^ can't wait!
Reply
:iconeramthgin-1027501:
eramthgin-1027501 Featured By Owner May 9, 2012
Oh ****! I don't know to see that cute or creepy.
Reply
:iconhalfwiccan:
Halfwiccan Featured By Owner May 9, 2012
200 Medusas for 200th page?
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 386 × 1000




Details

Submitted on
May 9, 2012
Image Size
176 KB
Resolution
386×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,324
Favourites
37 (who?)
Comments
29
Downloads
6
×